känslor ;

Nu är jag trött på att ge och ge men inte få något tillbaka.
Jag försöker med allt, att få allt bra hela tiden, men det är fan inte lätt.
När jag gör något fel, så går hela jorden under och jag blir inte förlåten.
När någon annan gör något mot mig, och jag blir arg får inte jag det, då ska jag bara hålla käften och gilla läget.
& jag måste förlåta allt!!
Jag är så sjukt less på att bli behandlad såhär, nu sätter jag ett stopp för det!

Om någon kallar mig äckel, så klart jag reagerar?
Då är det fel av mig?
Du står hellre på någon annans sida än mig.
Jag gråter över allt hela tiden och ändå är det alltid jag som är boven jämt..

Nu ska jag skriva ut och förklara för er som inte vet!
Jag och Timmy gjorde slut och då va jag med en  annan, det va SLUT!
Men vad jag har hört, så visste inte vissa det och nu tror alla att jag varit typ otrogen och ljugit för timmy.
SÅ ÄR DET INTE!! FATTAAR ALLA NU?


Kommentarer
Postat av: Ella

Shit vännen... Stå på dig! Försök tänk positivt. Det är nu du ser vilka som är riktiga vänner och vill veta din förklaring först innan dom börjar snacka skit...<3

2011-06-17 @ 16:40:28
URL: http://ellinornetso.blogg.se/?tmp=15203846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0