Lugn Amanda ;

Hej :D!
Nu är jag lugn, nu har jag genomgått detta ;)
Jag sjöng och jag är ganska nöjd förutom att jag va så himla nervös.
Mina ben var jätte skakiga och det kändes som att jag skulle ramla ihop.
Men jag fixa det, ååh!
Nästa gång jag ska sjunga, blir det inte på en scen iaf.
Då blir det i Kentas studio, kung!
Idag ska jag vara med Timmy och sen barnvakt. Imorgon ska jag till kyrkan och ta  farväl.. :(
Känns som att det kommer bli skönt men ändå kommer jag få några tårar.
9B3 - Underbara ni.

Ikväll kommer det bilder från sommarshowen, som antagligen kommer komma hit eller fejan.
Nu ska jag byta om och knata ner till studenten tror jag :) Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0