LYCKLIG!!

Hej! Inget kan förstöra min glädje nu!! :D FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!!!
Fick ett brev som kom ifrån Jämtlands Gymnasium..
Jag va verkligen inte beredd på vad som stod!! JAG HAR KOMMIT IN OCH FÅR GÅ PRIV!
Asso kan ni fatta att jag är lycklig eller??
Det ända som är ett problem.. Det står att jag måste ha ett godkännande från min hemkommun.
Haha, jaha? Vad ska man göra åt det? xD Ska man gå till sin kommun eller? xD
Fattar ingenting ja e. MEN FAN , JAG ÄR GLAD SOM F A N !! :D

Och imorgon ska bli en BRA dag. ÅÅÅH :D
Aha, så snart kanske det blir BYE BOLLNÄS!
Åh, fyfan vilken lättnad i min kropp, äntligen har jag fått reda på det!
Asså även fast det va en bamse stor spindel som sprang emot mig, så skiter jag i den nu.
Då är det fan bra! :D:D:D Min huvudvärk är nästan borta den med!
Åh, min dröööm !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0