natt inlägg ;

Just nu sitter jag i min säng och myser med min söta katt, han ligger och sover & rullar runt. Skit söt!
Har varit med älskling en stund idag, grät jätte mycket :( om några timmar åker han till arlanda och drar till Cypern. Kommer ju blir jäätte tomt.. Vill bara ha honom här och pussa lite på honom.
Efter det kom Linnea till mig och vi satt och fula oss, nörda vid datorerna och sen drog vi till Emelie, My & Sofia.
Sen skulle My&Emelie dra, så jag, Linnea och Sofia slutade upp hos mig och vi spela kort.
Haha så jävla kul med nybörjare på det där kortspelet! ;)
Nu har dom dragit, så nu sätter jag igång och fortsätter städa rummet. Inte mkt kvar nu!

Imorgon ska jag & Linnea bränna pengar ;) sen ska jag vara med Elin och förhoppningsvis kommer Carro! :D
Vilka fina vänner jag har. Jag tycker om mina vänner! PUSS på dom.
Men hörs imorgon :D
Puss




Jag kommer sakna dig Timmy, ha det så bra!
Jag längtar redan efter dig, och längtar tills du kommer hem igen.
Du&jag. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0