natt inlägg ;

Ja, jag skrev ju tidigare att livet leker..
Jag tror inte jag ska skriva eller säga sånt, det är då allting skiter sig.
Blir så less, men jaja.. Jag är van!
Lekt med Linnea, Ida & Fanny idag. Riktigt skoj!
Jag och Linnea drog ner till Långnäs och kika på brännboll, sen åkte vi till statiol och köpte nudlar & cola.
Efter det käka vi och sen har vi suttit ute och myst lite, sen bestämde vi oss för att spela kort.
Hahaha, lite skrikmarathon ;) Det är nått som pappa lärde oss, vet inte vad det heter.
Men det är typ stress av nå slag. Skit roligt!!
Tack Linnea för ikväll , du är en underbar vän & jag älskar att umgås med dig och våran sjuka humor.
En sann vän genom livet. Puss!

Nu ska jag tanka en film och kika på sen sova. Trött & less på allt typ.
Ha det bra & godnatt folket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0