Ojoj ;

Tjenare!
Jag är på riktigt bra humör och jag kan verkligen inte klaga på mina fina vänner & min goa pojkvän!
Om precis en vecka kommer han hem och guud så jag längtar!!
Igår så va jag med Fanny & Linnea, så sov Linnea hos mig.
Vakna idag av att det va stålande sol och drog direkt ner till k-lund till Ida, Julia, Adam och Linus osv.
Sen ringde Emelie och fråga om jag vela med å åka ring bakom en båt.
Så jag och Ida följde med, FYFAAAAAN.. HAHAHAHA vill bara skratta ihjäl mig hur allt borde sett ut.
Jag och Ida flög hela tiden och tillslut ramla jag av, så åkte vi båt. Skit mysigt!
Så nu har jag, Emelie, Hanna och Rahm varit och tvätta bilen osv, så nu ska vi brudar leka lite.
Sen senare blir det bada! :D haha skönt!

Jag och Linnea funderar på om vi ska dra till pappa under helgen som kommer.
Skönt? eh jaa!!
Men vi hörs mer, hoppas det räcker med att beskriva hur mina dagar är.
Helt underbara!! :D


HÖRS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0