Regn ;

Godmorgon på er!
Idag hade jag hoppats på bättre väder, men imorgon får det inte regna.
För imorgon ska jag iväg och rida, så HÅLL TUMMARNA!
Idag ska jag och Timmy iväg till Kent, till studion :D
Jag ska sjunga den jag sjöng på sommarshowen, så det går nog bra!
Pinsamt att timmy ska sitta och lyssna bara xD
Ikväll hoppas jag på en kväll med Timmy, Carro och Marcus.
Mysigt, har inte träffat Carro på 2 dagar nu :( Saknar min kompis ja! ♥
Iaf, så halv 3 åker jag och Timmy.. Nu är det bara att vänta, ska iväg och träffa Fanny först också.
Men vi hörs mer sen, kommer säkert komma på youtube när jag sjunger. Skriver isf! :)
Ha det bra :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du är hjärtat! ♥

2011-06-18 @ 12:49:23
URL: http://nattstad.se/johanssonelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0