Rubrik?

God dag! :)

vet ni? jag älskar min häst, som får mig att le och tänka på så mkt vad livet är värt.
med min polle, så är jag trygg, lycklig och skiter i allt annat!
jag skiter i stockholm imorgon, stannar hemma och tar hand om Paris ist.
Går dom sista veckorna i skolan och umgås med fina vänner, skiter i allt annat.
jag tänker inte ta emot nå mer skit nu , som får mig att tveka!

Iaf, så igår så va jag med Johanna och vi drog till Östis på lite party.
Riktigt trevligt, sen sluta kvällen på statiol ;P haha
Sen idag har jag varit ute på en helt underbar tidtur med världens bästa häst.
Jag behöva det, verkligen! En kick i kroppen, en tankeställare!
Nu jävlar, nu sätter vi igång.
nu ska jag äta, sälja min lilla kanin och sen ta en lång dusch och sen ligga och kika film.

ha det bra! Bye




Kommentarer
Postat av: Ella

Hästar är bäst i såna situationer!<3:D

2011-06-05 @ 19:43:37
URL: http://ellinornetso.blogg.se/?tmp=0812463

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0