woh ;

Hejsan!¨
Som ni som läste natt inlägget såg att jag skulle städa mitt rum.
Det behövdes vääldigt mycket.
FÖRE


EFTER


Man ser mitt golv :D haha!!

Sen igår, va jag på stan med Linnea, köpte inte klänningen.. Beslutångest om jag ska..

Jag gillar den starkt mkt, men kommer jag använda den?
Någon som kan hjälpa, så HJÄLP!
Sen  sov jag med Elin , mysigt! Hade en bra dag igår.
Massa mys snack på altan med Elin, hos hennes pappa, min extrapappa liksom :D
Men iaf, idag åkte hon hem och jag gick hem, så duscha jag och nu ligger jag och bloggar ikapp lite! ;)
Älskling åkte i söndagsnatt och jag håller på dör, saknar han sjukt mycket! :(
Men bara 12 dagar kvar nu ^^haha usch!
Nu har inte jag så mkt mer att skriva, förutom att jag ska ta och ringa Carro och sen vet jag inte.
Hörs! Ha det bra! :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0