;

Tjeeeena! (;
Igår blev det bara en låttext för jag orka verkligen inte blogga mer då.
Men idag tänker jag det, tänker lägga mig i tid ikväll. Försöka iaf?! :)
Alltid bättre än inget.
Idag har jag varit i skolan och sen va jag med Emelie, My och Hanna.
Sen drog jag med Timmy och han träna och jag va ute och gick lite för mig själv.
Ganska skönt det också :).
Sen åkte vi hem till mig och käka och sov.
Eller "vila" , fast jag somna (a) hehe.
Idag är det hans första dagen på jobbet och jag önskar dig all lycka till babe :)
Men sen skjusa han mig till Fanny , kolla på tv & sen kom Emelie, Therese & Elina upp.
Spela kort + lite tjejsnack på det också. Alltid lika trevligt!
Nu tänker jag få i mig lite mat & sen tänker jag gå & lägga mig.


Får bli en bild på mig & Fanny :) Hihi.
Godnatt. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0