;

Gokväll!
Dagen börja med att min dryga katt väckte mig, så hoppa in i en dusch.
När jag är klar och går till mitt rum, sitter Linnea där, för min katt väckte henne också xD
Helt borta, haha. Efter det har jag lekt lite med Linnea och sen va jag med Timmy.
Legat och myst i sängen och tagit det lungt. Väldigt mys! Saknat honom enormt mkt.
Sen skulle han dra, för han jobbar ju natt. Så va jag med Jessika och Marcus och vi drog till Fanny.
Sen nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Ska knäppa igång en film eller så.
Skönt dä å! :) Helt ensam :( Inte sovit ensam på 5 dagar! :O
Men jaja, hörs imorgon eller nå då.
Puss

+ Köpte ett riktigt gulligt linne i Stockholm på Gina Tricot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0