;

Usch så trött jag är på folket här.
Man har ju verkligen inge liv om man skickar till folks pojkvänner : DIN FLICKVÄN RÖKER!!!!
Åh less jag blir, är det erat förhållande eller vårat?
Jävla idioter utan liv. Räcker att vi redan har en massa annat, jävla cpn.
& sen att man inte är värd mer, för allt man försöker med.
Även om jag skulle ta mitt liv för en person, skulle jag ändå va ett svin.
Förstår inte, vad ska man göra för att få personer att inse att man gör allt för dom?
Jag vill flytta, jag vill bort!! Fuck of Bollnäs.

Men till annat, så har jag varit med Emelie idag,
Varit på bandy och Bollnäs kom till SM-final.
*careface*
Nu ska jag göra varm oboy och kolla film och deppa för mig själv.
Ha det så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: mattias ;)

gävle is the shit amanda :D

2011-03-23 @ 00:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0