;

Hallå där!
Vakna med älskling imorse , jätte längesen vi sov med varandra nu. Mysigt va det.
Först kom jag dit, då duscha han osv, sen åkte vi och handla & köpte hem kinamat.
Jätte gott, vi båda blev proppmätt. Sen la vi oss i soffan med godishjärtan och dricka.
MASSA MYS!
Sen somna jag och Timmy vela äta och springa upp & ner, haha! söt.
Imorse så låg vi länge och jag klev upp först (A) Första gången på länge.
Sen käka vi och la vi oss i sängen igen och låg där i en timme typ.
Sen skjusa han hem mig :) Suttit hemma och degat, men nu ska jag iväg på fest med Linnea & Boffen.
Sen så sover jag hos min babe inatt också!
Och måste lägga till att det är som en bastu i mitt rum, så fönstret är öppet och nu är det för kallt ist! :(
Haha jaja. Hörs imorgon eller inatt :*

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0