;

Hej!
Blir ett snabbt inlägg ikväll/natt pga att jag ska upp tidigt imorgon.
Ska iväg till skolan en snabbis och sen ska jag iväg till läkarn i Uppsala.
Hoppas på att få ett ungefär för operation imorgon. *håller tummarna*
Efter sjukhuset ska jag & mamma ner till stan tror jag väl, ett måste tycker jag :)
Dagen tillbringades med babe och vi duscha och låg i soffan hela dagen typ.
Mys, And I looove it.
Sen skjusa han hem mig och då käka jag lite sen drog jag till Fanny & Lina.
Sen va vi hos Fanny och Miguel och kolla på Män som hatar kvinnor.
Skit längesen man såg den, så va lite spännande eftersom man inte kom ihåg allt!
Sen kom jag hem för en stund sen :) Ska gå och lägga mig när som helst.
Men före ska jag ge er ett tips på en låt som jag älskar!

DJ Earworm - United State Of Pop 2009. Grymt skön remix på massvis med låtar.


Haha, jag innan tranan en gång.. Ursäkta men kände för en flum bild!
Sån är jag. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0