;

Hej!
Drog till skolan före innan jag åkte till Uppsala, då när jag kom till skolan fick jag reda på att jag hade möte.
Kul.. Nä, så mamma kom till skolan och vi snacka på med rektor och alla.
Efter det så åkte vi direkt till Uppsala, vi stanna och käka på vägen också *care*
Vi kom dit och så fick jag träffa min läkare för första gången, han som ska operera mig.
Lite nervöst över det , för jag är livrädd att det ska vara värsta sliskiga gubben, men han va riktigt trevlig!
Kändes skönt, så visa han hur operationen skulle gå till och hur dom gjorde + risker osv.
Efter det, så blev det en låång väg hem, för vi åkte fel xD.. Så det tog över 3 timmar hem.
Jag & mamma är inte världens bästa på att hitta.. Hehe.
Nu ska jag plugga lite, så får vi se om jag bara tar det lungt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0