;

Igår va det värsta dagen i mitt liv, allting rasade.
Att höra det där att inte vela något mer, det tog på mig.
Jag stod där och bröt ihop i din famn, du höll mig hårt.
Efter en stund så släppte du mig, pussa mig i pannan och bad mig gå.
Det krossade mig ännu mer, för det är dig jag vill ha!
Va precis som att någon satte kniven i hjärtat på mig, så ont och smärtsamt.
Vi har inte haft det bästa förhållande, men vi har kämpat!
Jag har öppnat mig och mina saker som jag inte säger till många, pga att jag trodde att det skulle vara vi längre.
Tårarna tränger sig fram och det hugger i magen, jag vill inte leva såhär.

Jag har aldrig känt så här för någon person i hela mitt liv, älskat någon som dig.
Trodde du kände samma sak, tydligen inte..
Hålet jag har i mig nu, ensamheten som skriker och rädslan som hugger,
så illa trodde jag aldrig att det skulle sluta för oss.
Men 19 Mars, på kvällen vid Gärdet , sa du det..
Aldrig mer vi , aldrig mer kommer jag kunna ligga och hålla om dig, säga hur mkt jag älskar dig.
Aldrig mer kommer jag kunna gå med dig på stan och hålla dig i handen och vara stolt över att du är min.
Aldrig mer.. & jag vill inte det! Det är bara dig...
Förlåt för att jag varit en hemsk flickvän,

Jag älskar dig fortfarande och kommer göra det också!


This was the end for you and me.
Du & jag...

Kommentarer
Postat av: amandaj

1000 varma tankar med kärlek till dig hjärtat!<3

2011-03-20 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0