;

Hur fan ska jag få ut allt jag har inombords?
Allt sitter och hugger i kroppen på mig.
Du va den som gjorde mitt liv, mina dagar och nätter!
& nu är du borta? Du tror att jag tydligen skulle släppa allt på 2 dagar?
Bara ignorera vad du gör och inte.
Du sitter och skriver att jag alltid kommer vara din vän, tom bästa,
Ändå tar du bort mig från fb och kan inte säga allt som du känner.
Jag känner mig så jävla världelös som man kan bli.
Utan min mamma & mina vänner, hade jag inte klarat mig långt.
Jag ger er ett stort tack, även fast jag inte slutar tänka på honom..
Så kan ni få mig en stund att tänka på annat.. Ett ♥ till er.

Är väldigt depp på bloggen, men just nu är allt bara åt helvete.
Så skriver kort om min dag, gick i skolan även allt.
Gjorde det bästa jag kunna och det gick bra, sen drog jag till Amanda & Magnus i Arbrå.
Tack, det kändes så bra att vara med er. Men som sagt, jag kan inte sluta tänka på allt..
Imorgon ska jag rida och sen får vi se, bara jag inte får sitta hemma.

Nu ska jag försöka äta lite och sen försöka sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0