;

Hej!
Idag så fick jag rida, äntligen! Känner att det va som en medicin.
Kände mig stark i häst sadeln, läkte en del.
Behöver få sitta där många gånger till, fast för mig själv. Helt själv!
Saknar min älskade Staro Perfect, att kunna åka till honom och sätta mig i boxen med honom,
ta honom på en ridtur i skogen eller med Sofia. Så efterlängtat!
Men den känslan kommer nog aldrig tillbaka, för jag har ingen Perra längre.
& även mist min älskade.. min bästa, mitt allt!

Nu håller jag fan bara tummarna om att jag klarar skolan och får flytta, flytta och kan göra vafan jag vill.
Vilken jävla känsla , att äntligen få lämna denna håla?! Men man ska ju först komma in också ..
Så HÅLL tummarna. För nu tänker jag satsa på MIN framtid, för en gång skull.
Inte tänka på andra hela tiden och aldrig ta hand om mig själv, för vill inte bo kvar här hela livet!
Så nu försöker jag skita i det runt omkring mig och ta hand om betygen och mig själv.
" Come on , be strong"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0