;

Hejsan.

Efter en mysig kväll hos min fina vän fanny, så är jag hemma och ska nog lägga mig.
Musik & mobilen. Mys!
Måste bara berätta nått skumt, som hände mig och Fanny..
Vi satt och kolla film och då får jag ett skit skumt sms : jag ber ig.. S.hög vill :' 112
Sen så fick vi typ panik och då skriver den : Nu ringer du 112
Och den svara aldrig vem den va och börja skriva som att den va full eller nått. Fett skum!
Om det nu va ett skämt, så vafan tänker man med? Nästa gång kommer ju man inte tro er,
om det verkligen är verkligt!?
& Va det verkligt, hur kunna ni/du ha tid att smsa mig men inte ringa själv? :S
Så tröttna och sket it tillslut, då gav den upp.

& vill tacka min tjock-bebis-mage Fanny som är min underbara barndomsvän , för allt hon ställer upp på!
I love you.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0