;

Hej!
Måste berätta lite om gårdagen.
Börja med att man åkte till Gävle med Emma & Amanda.
Hade det sjukt roligt, hih! ;)
Köpte :
2 tights
1 mjukisbyxor
2 hårfärger
1 linne
1 midjekjol

Jätte nöjd med det! :)
Efter det blev det färga håret och sen drog man till Jonas och hade sjukt trevligt!
Skönt med annat att tänka på än massa skit.
Sen idag har jag varit på stan med Fanny, köpte söta bebiskläder till Alexandra! :D Söööött!
Och sen gick vi till statiol och sen va vi med Miguel och spela kort.
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen kommer Emelie och efter det blir det party! :)
Bild på mitt hår kommer! (: Inte just nu.
Ganska nöjd om jag får säga det själv!
+ har jag klippt mig själv, blev även ganska bra.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0