;

Hejsan på er. Blogga inget igår för hade varken tid eller lust.
Idag va jag hemma från skolan pga huvudvärk, blä!
Men fick iaf vila upp mig inför en förhoppningsvis BRA helg!
Min snygga flicka fyller år på söndag , så imorgon ska det firas!
Skojskoj.. Iaf så igår va jag hemma hela dagen , va med Timmy typ.
Idag har jag legat och degat framför tvn hela dagen typ.
Timmy kom förbi en stund och sen va jag på statiol med Fanny & Lina.
Nu är jag hemma och ska kolla på tv på datorn, för min mamma sitter vid vanliga tvn.
Hehe! :) Hörs imorgon. Kommer antagligen komma lite bilder på Lördag eller Söndag från Fredags ;)
Ha det bra!

bye


suddig bild, ja vet. Men bästa bilden på mitt röda hår iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0