;

Oj!! Detta är mitt första inlägg i Maj..
Märks att jag inte har tid till att blogga.
Tiden går ut att vara ute med folk, rida och mysa på.
Även skolan, men den känns bara skit just nu.. Blä!

Har min lilla Paris nu, ett varmblod som jag rider.
Min flicka är ju underbar hon. :)
Skulle egentligen rida idag, men då skulle Anna köra henne.
Hon ska bli tävlingshäst igen.
Idag va jag även på röntgen och låg typ och grät för att dom plåga mig med nån hård kudde.
USCH, jag hatar sjukhus!
Sen blev det lite bus osv. Efter skolan va jag med Fanny & Cherin & sååklart bebis Alexandra!
Drog hem, duschat, ätit osv. Nu ska jag städa ... Blä!
Senare kommer Timmy, får se vad vi hittar på :) Han fyller ju år idag!
Grattis till honom som blir 20.

Nu måste jag städa, bye! :D


' Paris Hilton ♥ Min prinssesa upp i dagen.


' Jag & Paris

Kommentarer
Postat av: sofia

sv : jag hoppas verkligen att vi får tbx tiderna amanda <3

2011-05-14 @ 16:50:07
URL: http://fiiianjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0