;

Igår va jag hundvakt åt Kellie, så sov hos Fanny & Miguel.
Låg i sängen till 9 typ, så kom iväg till skolan vid 10.
Jobba på i skolan. Gjorde klart massa rester.
Kändes skönt :) ! Men vad spelar det för roll när man hamnar på IV ändå? :)
Efter det så spela jag, Jonas och Joel kort.
Mamma hämta mig och jag fick åka upp till Paris en stund.
Det behövas, fast just nu behöver jag det ÄNNU mer..
Blev ingen ridning idag, utan bara duscha henne och gick en liten promenad så hon fick beta lite.
Sen gjorde jag henne fin osv.
Åkte hem, duscha osv.
Nu får vi se vad som händer, om det blir en tv kväll bara.

Hörs bye


Mitt älskade hjärta, som får mig att glömma allt det dåliga.
Paris Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0